İptal

Toyota Hasar Destek Hattı

Toyota Zor Gününüzde de Yanınızda

Toyota Hasar Destek Hattı’nı "0 (212) 380 10 81” nolu telefondan 7/24 arayarak gerekli bilgilendirme ve destek hizmetlerini alabilirsiniz. Yetkili personel, kaza sonrası yapmanız gerekenler konusunda bilgi vererek, orijinal parça ve uzman kadroyla onarım hizmeti alabileceğiniz Bayi bilgilerini sizinle paylaşacaktır.

Tek Taraflı Kazalar

  • Beyan, zabıt, ifade tutanağı
  • Ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Kasko poliçesi
  • Nüfus Cüzdan Fotokopisi
  • Olay Yeri Fotoğrafı

Çok Taraflı Kazalar

  • Anlaşmalı Tutanak, Zabıt
  • Tarafların ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Kasko/trafik poliçe fotokopisi
  • Olay yeri/kaza sonrası fotoğraflar

Toyota Plaza Gürses

İletişim Bilgileri Hakkımızda Kroki Çalışma Saatleri

İstanbul Toyota Bayisi olan Toyota Plaza Gürses, 95 yıllık ticari hayatında bir çok sektörde, bir çok marka ile işbirliği içerisinde olmuş ve bu faaliyetlerin her birinde sektörünün en önemli temsilcilerinden olma başarısını göstermiş olan Gürses ailesinin otomotiv sektöründe faaliyet gösteren 4 şirketinden biridir. Toyota Gürses, İstanbul’da Toyota Yetkili Satıcı ve Yetkili Servisi olarak hizmet vermek üzere 2015 yılında faaliyetine İstoç Oto Market - Batışehir'deki plazasında faaliyete başlamıştır.

Gürses
Adres : Göztepe Mahallesi İstoç 1. Cadde No:8 Bağcılar Bağcılar / İstanbul
Telefon : 0212 4367070
Faks : 0212 6597049
E-Posta : satis@toyotagurses.com.tr
E-Posta-2 : info@toyotagurses.com.tr
E-Posta-3 : servis@toyotagurses.com.tr
Satış : 08:30 - 18:00 (Hafta içi)
Satış : 08:30 - 18:00 (Cumartesi)
Satış : 11:00 - 17:00 (Pazar)
Servis : 08.30 -18:00 (Hafta içi)
Servis : 08.30 -14.45 (Cumartesi)
Servis : Kapalı (Pazar)
Çerez ayarlarınız
Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.